Feeds:
Posts
Comments

Archive for November 18th, 2008


Asa cum am spus mai devreme, am sa incep sa scot de la naftalina posturi din jurnalul de hi5. Cum toate au un inceput, o sa incep evident si eu…cu inceputul: primul post “serios” (este de fapt a doua intrare fizica, pe prima o ignor, fiind vorba doar de un set de reguli mai mult sau mai putin amuzante). Dateaza din data de (indubitabil,nu?:))…datele dateaza) 29 Jul , 2006 ora 3:29 PM, titlul coincide (ca toate titlurile de acum incolo) cu titlul original, iar poza la fel. Multe, majoritatea sau poate chiar toate ce vor aparea in aceeasi categorie sunt invaluite in ceata; initial ma gandeam sa ridic valul de mister, sa le spun povestea, ce insemnau ele de fapt si pe cine atacau sau visau. Pentru moment…m-am razgandit…care ar mai fi farmecul…poate va dati voi seama…cititorii, de lucruri pe care nici eu nu le stiam. Parerea mea este ca asa este (din nou) cel mai bine. Deschidem asadar “Balul trecutului meu” 😀

Dezlegare placuta la citit!

206994570imgsmall“ma uit pe geam si vad ca acelasi soare apune, aceeasi luna rasare..numai ca de data asta are picatele portocalii..simt aceeasi briza cum imi atinge inima obosita de atatea razboaie..numai ca de data asta totu-i verde..coincidente..simt insa cum sufletul ti-e brazdat de noi si veki..suferinte..aninate de-un chip vesel,pierdut in dorinte..iti simt trupul vibrand,si inima cerand..cu fericirea ii banuiesti pe altii jucand..ridica-ti din pamant privirea..sterge de pe-a ta fata dezamagirea..uita-te iarasi in zare ..acolo unde iubirea moarte n-are..”

Cam asa suna…inceputurile. Sper sa va amuzati de stangacia mea si sa comentati linistiti :))

Pe data viitoare…

Read Full Post »

Dilema…una noua..


Pentru urmatoarele posturi m-am gandit sa scot de la naftalina intrarile din jurnalul de hi5 (pe care oricum nu le vede nimeni, la cat de bine au dosit rubrica mai marii “site-ului de matrimoniale” dupa cum multi oameni de televiziune sustin:))) si sa le inviorez pe blog. Dupa cum spune si titlul, ramane deocamdata o dilema pentru mine, therefore as avea nevoie de putin ajutor sa ma hotarasc.  So…help anyone? :-??

Read Full Post »


Primul post! Uuuuuuuu…suspans…emotie…mister…

Ma gandeam aseara cu ce sa incep oare, n-aveam nici cea mai mica idee. Raspunsul a venit parca picat din cer, atat de simplu si exact…cu inceputul. Logic,nu? Asa am zis si eu insa ce inseamna un inceput? Inca nu m-am hotarat daca blogul va fi unul amuzant, serios sau profund, probabil nici nu trebuie, probabil va fi cate putin din fiecare sau va alterna odata cu starile. Fiecare parte va prelua controlul, pe rand, asa cum si noi parca suntem alcatuiti din mai multe persoane ce detin mansa la un moment dat, acum putem fi intr-un fel acum altfel, cu o persoana ne purtam de o anumita maniera, cu alta diferit si cu toate astea…cica suntem unul si nu multi. Inca nu m-am hotarat asupra niciunui fapt, tocmai din cauza asta cred

dsc00849

ca o sa aleg sa nici nu ma hotarasc. Prea multa precizie, prea multa gandire inainte de ceva (si proasta de multe ori) asa ca why not just…go with the flow?…

Biiiine, biiine, trebuie sa marturisesc faptul ca am primit un imbold si putin ajutor fara de care acest blog nu ar fi existat, o sa vorbesc altadata despre asta, evitam o supradoza de simtit prea bine:)), plus ca am tot timpul din lume, doar am blog acum. Ca e bine sau ca unii vor regreta “aparitia” mea, asta ramane de vazut, e prea tarziu sa mai dau inapoi oricum, nici nu-mi doresc de altfel. TREBUIE sa adaug, ca fapt divers, ca spre rusinea mea nu prea stiu cu ce se mananca blogurile, asa ca daca fac “gesturi” sau actiuni stangace, nu ezitati sa ma ajutati in corectarea lor si impreuna sa facem ceva frumos, placut, nemaivazut si mai tare ca blogul deei >:)=)) (stiu ca am de munca insa macar mi-am setat un obiectiv pentru viitorul apropiat :-$)

So…keep on smiling and have a lovely, sunny day….or lecture 😀

Read Full Post »